tisdag 17 maj 2011

Stockholm

Idag har jag varit i vår underbart fina huvudstad Stockholm. Har varit på kundbesök, det var riktigt roligt och denna gång var jag själv så det var mycket lärorikt och jag är nöjd med dagen. Den har varit lång, tåget gick 06.38 och sedan hem 17.14 så snart ska man väl stänga de små ögonen för klockan ska ju ringa imorgon :)

Jag har gått och blivit kär också, jag önskar jag kunde jubla men jag vet inte, för jag vet inte om det är besvarat och jag blir så arg på mig själv över att jag inte kan tala om det för denna person vad jag känner. Fast egentligen är det ju bättre att vara ärlig, men dessa känslor för denna person har jag lagt långt bak i huvudet och efter några saker så har dom sakta men säkert vuxit fram igen och det var häromdagen när jag vaknade som jag bara kände att "jag är kär", då blev jag glad men också ledsen, väldigt ledsen. Han har funnits med i många år och jag har alltid tyckt om honom men så fort jag blir kär så blir jag helt annorlunda mot hur jag är annars, blyg och tystlåten, jag önskar att jag kunde vara precis likadan som jag alltid är.
Tankarna går på högvarv, han finns i mina tankar jämt, drömmer om honom, tänker på honom innan jag går och sover, han finns där i mina drömmar. tom innan jag somnar så känns det ibland att han ligger bredvid mig och håller om mig och då somnar jag lugnt och fridfullt.

Ja, det kommer nog att ordna sig förhoppningsvis antar jag.

Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar