måndag 4 juni 2012

Ny frisyr

Nu har jag äntligen varit hos frissan och blivit fin i håret igen. Hatar verkligen mitt hår ibland. Det växer så konstigt, först på bredden och sen på längden, jag ville ju helst ha långt hår men jag kan inte ha de för jag passar inte i det. Men jag tycker det är otroligt fint med långt hår, ibland inbillar jag mig att killar gillar tjejer med långt hår mer än tjejer med kort hår. Men det kan vara ren inbillning men ibland blir jag lite osäker.

Har haft en bra helg, grillfesten i lördags var otroligt lyckad måste jag säga. Alla var nöjda och glada, även om vi inte satt ute så blev det en lyckad fest. Vi var ju sedan på allas favvo ställe "Pitchers/Röda Rummet" och där var det röj som vanligt. Champagnen flödade ;). Är så glad att jag är så lyckligt lottad med dessa underbara människor som finns i mitt liv, även om det var en del som fattades, bla stora syster och vännen i västerås.

Är lite ego också så här kommer en bild på hur jag såg ut i lördags.

Puss och Kram
Jossan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar