onsdag 7 oktober 2009

Ett brev kom på posten...


Idag fick jag ett fint brev på posten. Kuvertet såg ut att vara eget gjort, det var jättefint. Naturligtvis blev jag görnyfiken på vem som hade skickat detta till mig, det är inte varje dag man får ett brev som är eget gjort. Jag tyckte att jag kände igen stilen på skrivten men jag var ändå inte säker, hade mina gissningar i vad brevet skulle innehålla, dop, bröllop eller någon som fyller 30 år. Det var det förstnämnda, ett dop. Lilla Tindra skall döpas, det ska bli så roligt. I hammarö kyrka skall det vara, får man komma tillbaka sin hemtrakter.

Annars har denna dagen flutit bra, har varit på stan med mamma, pappa o julia. Det var trevligt, vi var och fikade på Royal, den äldre delen eller hur man nu ska säga. Det finns ju en i mitt i city också men jag tycker inte den är så jättemysig faktiskt.

Längtar till fredag, då har jag fest, ska bli så kul. Hoppas så många som möjligt kommer. Fast egentligen så spelar det ingen roll, bara folk kommer så ska vi nog kunna ha de trevligt. Sedan blir det utgång.

Hade tänkt bjuda på lite lättare förtäring också, får fixa det på fredag förmiddag innan jag ska hem o städa o dona, får se om jag kanske kan låna en bil eller om någon är snäll o kör runt på mig.

Var ju och red igår, fick Cassy och jag är nog kär tror jag....Hon är verkligen helt underbar...Igår fick vi träna på att fatta galopp, dvs trava o sedan få hästen att gallopera och det gick jättebra måste jag säga. Är riktigt nöjd. Men visst vore det roligt att få någon annan häst också men får jag Cassy nästa vecka så blir jag ju inte ledsen direkt.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar