fredag 2 oktober 2009

Fredag!


Så var veckan snart slut igen, herregud vad fort det går. Dagarna verkligen bara springer iväg och vi är nu inne i oktober.

Men det verkar som om det har börjat ordna upp sig lite i alla fall. Jag har fått jobb, eller ja, extra jobb, men jag tycker att det ska bli kul. Det är på Makalös, telefonförsäljning, kanske inte det roligaste jobbet men det är extra jobb som sagt och dagarna går fort och man tjänar lite pengar på det. Var på intervju där igår och det kändes mycket bra faktiskt. Fick även provjobba och sälja och det gick också mycket bra, säljandet sitter ju i benmärgen.

Sen hade jag också en telefonintervju och det kändes väl också helt ok, tror jag men det är svårt att berätta om sig själv. Man vill ju bara säga de positiva sakerna inte de negativa.

I tisdags var jag och red och det var så underbart. Fick älskade Cassy igen och denna gången svävade jag fram, det var skönt att skingra tankarna lite granna. Denna gången fick vi galoppera och sötisen började redan innan vi ens skulle börja, det var roligt men sen var det inte så svårt att gå igång henne heller. Men det skulle vara roligt att få någon annan häst nästa gång eftersom jag har ridit henne och det skulle vara skönta tt testa någon annan och se hur de fungerar. Visst Pepita vill jag nog inte ha igen, stön damen nummer 1.

Ikväll får vi se vad som händer idag, har inga planer än så länge ialla fall. Får se vad den har att erbjuda, kanske ska pröva o laga en ny rätt jag har fått recept på faktiskt.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar