måndag 28 september 2009

Kommentar

Har fått en kommentar här på bloggen som är anonym och gissa om jag är nyfiken vem som har skrivit den. Men det är väl det som är charmen med att vara anonym, ingen som vet vem du är. Visst det gör ju inget om personen ifråga vill skriva vem hon/han är men det behöver man ju inte om man vill vara anonym.

Idag har jag varit på gyminstruktion och även på komvux så nu ska jag börja läsa matte B, usch. Jag har ju gjort det en gång tidigare men hoppade av för jag tyckte det var för svårt och det ångrar jag bittert idag men då trodde jag ju aldrig att jag skulle hamna i denna situation som jag är i nu.

Annars är livet sig likt, har börjat mitt hårda liv igen, har ngr kilon jag vill bli av med så nu är det soppa o vatten i 2 veckor ungefär så får vi se sen om jag fortsätter som jag gjorde sist, dvs 1 månad. Jag vill få bort magen osv o det kommer jag väl göra iom träningen oxå.

Det kommer att bli så bra, känner mig ganska motiverad också, det enda tråkiga är ju att man får riktiga kräkattacker när man dricker skiten men som sagt det ger resultat. Just ja en mycket negativ sak, man får en fruktansvärd hemsk andedräkt, luktar ju baj ur munnen och man får inte tugga tuggummi eller ta en halstablett. Finns ju munspray men jag vet inte om det hjälper så mycket. Det märks nog när jag pratar med någon, haha.

Kramar

2 kommentarer:

  1. Å fy vad det lät läskigt med äckliga soppor, men ger de resultat så!
    Trodde du var på Friskis och tränade, för visst såg jag dig där?
    Ha det gott! Kram Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, det är läskigt men det ger resultat....
    Jag har varit på friskis men sen jag flyttade till romstad så har jag börjat på N´joy, kommer även att bo där uppe from nästa år.

    Ha de/Kramar

    SvaraRadera