söndag 27 september 2009

Vad faller Ni killar för...

Ja det är faktiskt frågan....Vad faller Ni killar för...för jag vet det inte...Det är så komiskt, som idag tex, när man är ute, vad kollar killar på, jo smala tjejer, och sen så kommer man själv som en liten budda. Nog för att man har gått ner i vikt men hur mycket ska man gå ner för att killar ska bli nöjda. Vad är liksom idealet för Er.

Det finns en person som jag tycker så mkt om men jag vet inte om jag vågar erkänna vad jag känner för honom för mig själv. Jag är så rädd för att bli sårad och att han ska säga "nej Josefin, jag är inte intresserad". Jag vill så gärna fråga honom vad han tycker/känner för mig men jag orkar inte eller vågar inte ta reda på det.

God natt & Kram

8 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska fråga honom, vem vet han kanske känner lika för dig :)

    SvaraRadera
  2. Hmm, ja jag får väl göra de...Om jag tar modet till mig :o)

    SvaraRadera
  3. Det är nog lättare att hitta nån om du inte letar så desperat!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte jag letar desperat....Om man tycker om ngn ska man inte tala om det då?

    SvaraRadera
  5. Jag tycker INTE du letar desperat men det e ju så att killen kommer ju inte hem till en o ringer på dörren så vad göra? Så spana på pinglan =)

    Puss från Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Va söt du är Anna-Karin! Nej det tycker inte jag heller. O förresten, vem har rätt att dömma mig egentligen.

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  7. Är killen singel och verkar intresserad av dig Jossan, så ta första steget. Ibland tror jag nog att killar kan tycka det är skönt om tjejen tar initiativ också.
    Det behöver ju inte vara så dramatiskt, utan fråga om han har lust med en fika, känn av läget och se vad som händer!!
    Lycka till =)
    kram Annika

    SvaraRadera