lördag 19 september 2009

Ladies Nights & utgång


Solen skiner ute och man blir så glad, ska ut snart tänkte jag. Njuta lite av det fina vädret. Härligt när solen skiner och vi är i mitten av september. Undrar om det kommer att bli någon vinter. Hoppas det för det är så härligt med snö tycker jag.

Idag är det dags för Ladies Nights, ska bli så roligt. Martin Stenmarck är ju så snygg och sjunger ju så bra, blir nog en bra stämning där borta i Löfbergs Lila Arena och sedan är det dags för utgång, tror det blir det Blue Moon bar. Hoppas att det blir roligt, det tror jag. Brukar vara roligt där. Och man träffar alltid någon man känner.

Annars är livet som det brukar vara, var hos mina kusiner igår, Maria fyllde år, det var mycket trevligt. Sen gjorde jag inte så mycket mer igår kväll, satt vid datorn, kollade på "dirty dancing", den är ju så himla bra, synd att Patrick Swayze dog, det är tragiskt. Var länge sedan som jag såg "ghost", den är också jäkligt bra och romantisk. Grinade ju naturligtvis igår när jag såg filmen igår, det slår aldrig fel.

Vad jag ska göra mer idag vet jag inte, kanske träffa mamma o pappa eller bara vara hemma och ladda för kvällen.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar