torsdag 3 september 2009

På benen igen

Idag mår jag mycket bättre, det var en konstig förkylning måste jag säga. Jag är dock fortfarande tät och snorig men är på benen idag och har varit nere på stan för att fixa lite saker + har varit hos doktorn och där gick det bra.

Men igår var det inge roligt, när jag låg här och tyckte så synd om mig själv, önskade verkligen att jag hade någon här hemma som kunde ha pysslat om mig lite granna faktiskt. Det var ju det som var så mysigt, eller ja mysigt är nog fel ord, men skönt att ha ngn som kunde handla hem det man behövde och som pysslade om en. Men nu har jag ju mamma o pappa och jag fick ju glass leverans igår, det var mumma.

Idag ska jag träffa en kompis, hon gick med på att träffa mig fast jag är lite snorig. Men jag tror inte att jag smittar heller för den delen.

Sen imorgon ska jag ner på stan med Danne och kolla kläder åt honom inför bröllop, tur han har en bra vän i mig som gör det för honom, hihihi. Sen ska vi även fixa presenten till brudparet.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar