måndag 21 september 2009

Bitterfittor...

Måndag igen...Gud va veckorna springer iväg. Och vi är redan i mitten av september, snart är det oktober och mörkret smyger sig sakta men säkert på. Usch för mörkret, men visst också mysigt för man kan tända ljus och ha lite mysigt. Tråkigt bara att man är själv.

Helgen var mycket trevlig. Ladies Nights var riktigt bra, vad vi skrek och tjoade. Men vilka bitterfitter vi hade bakom oss, herregud. Går folk ut med inställningen att de ska ha tråkigt. Vi hade två bakom oss var inte var riktigt kloka tycker jag. Under showens gång så ställde man sig ju upp för att det var bra musik o man ville röra lite på sig, det första som händer är att hon bakom oss säger jättegrinigt att hon minnsam hade betalat för sittplatser och vi fick inte stå...Vi fattade ingenting men Jenny(som blev"offret") flyttade närmare mig så hon bakom kunde se.

Sen under ett rockmedley så ställde vi oss ju upp igen och då bokstavligen så särade hon på Jenny och den tjejen som satt bredvid henne och då börjar man ju undra hur det står det till med folk. Sen det som fick mig att verkligen fundera på de var att sista gången vi ställde oss så tryckte hon ner Jenny i stolen...Hade det var jag hade jag sagt till henne, vuxna människa, och bete sig så där.

På söndagen var jag på fotboll med mina gamla kollegor, det var trevligt men kallt. Först var vi hos Marie och käkade pizza, perfekt bakismat och sen var det dags för match men vi stannade bara i första halvlek.

På kvällen var jag hos Mia och kollade på film, P.S. I love you, så himla bra film. Vi käkade tacos, godis o chips.

Nu ska jag iväg på afro har jag tänkt, men det är så jäkla kallt ute, men det var ett tag sedan som jag var iväg o tränade.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar