onsdag 16 september 2009

Allmänt :o)













Var o red igår och jag fick Cassy och det gick mycket bra men tyvärr så hade hon ett sår på bakbenet så det var inte säkert att jag skulle få rida henne men hon var så duktig. Vi galopperade inget denna gång, hästarna verkade trötta och det kan man förstå för många utav dom hade gått många lektioner på rad.

Annars så flyter väl livet på som vanligt, har försökt smälta förra veckans information så gott det har gått och det är ju bara att gå vidare.

Men när vet man att man har gått vidare, hur länge får man gå och älta och prata om det. Jag är ju en sån person som tycker om att prata och vill ventilera mig så mycket som möjligt, vilket kanske kan bli för mycket för en del av ens kompisar. Men just i detta läget så har jag haft behov av att prata av mig för jag har mått dåligt över det som jag har fått reda på.

Fast denna gången när folk frågat mig hur jag mår, standardfrågan när man träffar någon, "hur är det" så har jag faktiskt varit ärlig och sagt att det inte är bra eftersom det inte har varit det och det har känns bra.

Annars då...På lördag är det "ladies nights" på Löfbergs Lila Arena och det ska bli så roligt. Sen är det utgång. Hoppas jag blir roligt.

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar