måndag 14 september 2009

Måndag!









Ny vecka, nya tag. Hoppas verkligen att denna vecka blir mer positiv än den som varit. Fast i och för sig så slutade ändå veckan bra måste jag säga.

Var ute på fredag, med gänget, det var mycket mycket trevligt, var på röda rummet. Vi var även hos Robin, som hade lite folk hemma, det var trevligt. Sen var vi på Pitchers och det var trevligt det också.

Lördagen hände inte så mycket. Det var mycket vila för jag skulle köra ner till Landvetter fram och tillbaka för att hämta Ann-Sofie och Malin, de har varit på Korfu. Resan gick mycket bra, väldigt lite trafik men jag mötte den största älgen jag sett på länge, men som tur var så var den aldrig på väg ut i vägen. Men big var den i alla fall, det var lite läskigt.

Jag hade fått låna en gps av en kompis och det var tur, de är bra att ha, men "hon" tyckte att jag skulle ta en annan väg än jag ville så det var som sagt tur att fick låna den för annars hade jag nog kört lite fel tror jag.

Vi var väl hemma vid halv åtta på morgonen och jäklar va trött jag var, sov till tre ungefär, sen var det upp igen men jag var inte pigg ska jag säga. Hela dagen var som i ett töcken.

Idag ska jag på kalas, det blir trevligt.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar