måndag 26 april 2010

Ny vecka

Har haft en mkt bra helg. Var på fest hos grannen o det var riktigt trevligt. Börjat känna lite folk här uppe på höjden o det känns bra. Trivs ju som fisken i vattnet :o)

hittade denna på en kompis blogg...

Visste du...?
att jag gärna vill bli omkramad varje dag :o)
att jag har 3 tatueringar
att jag just nu knappt har ngn röst
att min senaste kyss var het
att jag lyssnar mycket på carola
att jag pratar med dialekt
att jag inte gillar oärliga människor
att jag avskyr när folk snackar skit
att kärlek är det största som finns
att jag gillar sommaren
att den bästa veckodagen är fredag
att jag alltid kommer att älska min familj o mina vänner
att jag är grym på att köra bil
att jag är förälskad i en person :o)
att sist jag grät ordentligt var förra veckan
att min mobiltelefon och jag tycker om varann
att när jag vaknar på morgonen snozzar jag ngr gånger
att innan jag går och lägger mig kollar jag facebook
att jag just nu tänker på hur skönt det ska bli att få komma hem o sova lite...
att jag saknar anna-karin i stockholm
att i morgon kommer jag jobba o sen fira mamma
att jag hoppas att mina nära o kära kommer att få ett bra o långt liv
att jag verkligen vill att det ska bli sommar o att förmodligen min prins kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar