fredag 9 april 2010

Nya lyan

Nu har jag flyttat, känns mycket skönt. Har inte riktigt bott in mig än men det kommer. Har kommit iordning men det är bara småsaker men det får man fixa under tiden när man vet vart man ska ha saker o ting. Ex tavlor har jag inte fått upp än, vet dock inte vart jag ska sätta upp dom än heller.

Annars är det sig likt. Men jag känner ändå på mig att detta är början till något nytt och bra. Man måste våga tro på framtiden :o)

Idag har jag varit på körövning, vi ska ha konsert i domkyrkan imorgon(lördag) med 250 pers, körer från värmland, ska bli så himla kul o övningen idag gav mig gåshud när vi sjöng vissa låtar. Det är så underbart o roligt att sjunga och man är alltid glad när man kommer ifrån en körövning. Hoppas det kommer mycket folk och en del man känner. Alltid kul att någon i publiken som vet vem man är. Ska nog skriva på Facebook att det är gratis konsert(för det är gratis) så kanske folk kommer.

Våren har börjat komma också och det känns härligt, ljusare och bättre väder ute. Man får ju alltid vårkänslor också och det har man nog börjat fått lite också. Uteserveringarna börjar byggas upp runt om i stan och det känns bra.

Nu ska jag kolla lite tv sen blir det sova.

Kramar på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar