tisdag 23 februari 2010

Nu är det gjort...

idag var det audition för "körslaget" här i ksd, bröderna rongedahl skall ha en kör med i programmet. Så kl halv 2 stod vi ngr stycken i kön utan karlstads teater, svinkallt var det men vad gör man inte. MEN när vi väl var inne så fick vi reda på att det skulle vara två gallringar, dvs det som jag trodde att vi skulle få sjunga för bröderna direkt gällde inte, utan vi fick först sjunga för ngr i tv4:s crew o där fick vi "ja" eller "nej". Tyvärr så fick jag ett "nej" men det är det så det är. Jag hade dock gärna velat sjungit för bröderna så man kanske kunde ha fått lite goda råd på vägen.

Så jag blev inte så lycklig, hihi...Får söka vidare, men det hade varit en jäkligt rolig resa, så just nu är väl inte humöret på topp men det är väl bara att kämpa på. Drömmen är ju att få stå på scen en vacker dag, med Carola hihi.

Så är det väl med allt, drömmen kommer att slå in någon dag hoppas jag, man får inte förlora hoppet.

Kramar på Er!

4 kommentarer:

  1. Tråkigt att det inte gick vägen, men som sagt man får inte förlora hoppet!
    Såg dig i tidningen.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var tråkigt :o).

    Ja, jag såg mig själv oxå...Herregud ;o).

    Nej, det är bara att kämpa vidare.

    Hoppas att allt är bra med dig, såg att ni skulle iväg på en resa igen, spännande.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. vi får stå på scen någon annan gång...synd att vi inte gick vidare men de vet inte vad de missat..hahahah

    kram carola

    SvaraRadera
  4. Haha, ja precis...

    Klart vi kommer att göra, kanske kommer ngr fler program med musik inblandat, hihi.
    Kram

    SvaraRadera