söndag 28 februari 2010

Varför...

gör det så ont....

6 kommentarer:

  1. Vad har hänt gumman?
    stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Det känns väl snart som om mitt hjärta håller på att gå i sönder...
    Har en jobbig dag framför mig, ska träffa honom ikväll o vi ska prata har jag bestämt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, men ta inte ut nåt i förskott.
    Ta dagen som den kommer och se hur det blir.
    Bra att du tar tag i det i alla fall, så här kan du ju inte ha det.
    Se det som att du är stark och modig och att du tar dig igenom det här också, om det nu skulle bli en motgång.
    Tänker på dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja men det gick åt helvete ändå....
    Har mailat dig om de....

    Ja, jag vet nog inte om jag är stark nog att mig igenom detta. Känns som om det bara är motgångar...
    Vet ju vem hans ex är, kanske ska fråga henne hur denna jäkla karl fungerar, hahahah.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Känner du henne?
    Det kanske vore en bra idé, att fråga hur han fungerar egentligen.
    För jag har svårt att tro att en vuxen karl i våran ålder skullebete sig så omoget mot nån som man verkligen tycker om...

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Känner o känner, jag vet vem hon är, vi har ju pratat med varann, de har ju bokat resor tillsammans när jag jobbade på resia...
    Mikaela har luskat lite men inte sagt att det är jag som träffar honom. O hon sa att han är världens bästa kille, snäll osv men otroligt blyg men men.

    Kram

    SvaraRadera