söndag 7 februari 2010

Kärlek...

Nu var det ett tag sedan som jag skrev...Det har väl blivit lite förändringar men om de är positiva vet jag inte riktigt, jag tror o hoppas de.

Har träffat han igen o som varje gång så känns det annorlunda o denna gång så var det lite annorlunda. Vi har börjat prata känslor. Han har tom sagt så här "jag tror att du är kär i mig", då höll jag på att dö. Visste väl inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

O när jag frågade om så var fallet skulle det vara något fel så fick jag till svar "nej". Hur man nu skall tolka de?? Jag är ganska duktig på att analysera saker o ting.

Sen messade vi igår och pratade lite om det som hade hänt i helgen. Vi hade ju visserligen druckit lite så jag fick friska upp hans minne, men jag sa att vi hade kommit fram till att vi tycker om varann en hel del och då fick jag till svar "ja det är positivt". Fast sen blev jag osäker igen för jag frågade om vi skulle ses dagen efter och då skrev han att " vi höres imorgon". Jag kanske kväver honom när jag är för på men jag kan inte låta bli heller. För jag är kär i honom och kan inte låta bli. När han hade sagt det där med om att jag var kär i honom så frågade jag honom vad han tyckte om, då fick jag ju till svar "förstår du inte varför vi alltid ses varje och hela helger, jag trivs så fruktansvärt bra med dig och ditt sällskap". Karln pratar i gåtor...

Jag saknar honom varje stund som jag inte är hos honom. Men jag får se om vi höres idag, jag vet att jag kommer att höra av mig till honom senare idag för jag vill träffa honom innan han drar till norge...

Kramar

6 kommentarer:

  1. Oj, det låter komplicerat. Han ger du ju ändå inga klara direktiv utan låter dig leva på hoppet.
    Tycker han verkar leka med dig faktiskt och det är inte på nåt sätt snällt. Man får ju bestämma sig, antingen eller liksom...
    Men han kanske behöver lite tid och då kan det bli svårt om du hela tiden ligger på också. Det är en svår balansgång... Men jag hoppas så klart att det löser sig till det bästa för dig. Och jag hoppas att du inte blir sårad och att han bara utnyttjar dig (som jag tycker att det låter som nu).
    Tycker nog att du ska avvakta och se om han hör av sig idag.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är komplicerat, herregud...

    Ja, han kanske behöver de...jag vet inte...

    Haha, ja vi får se...men mina fingrar drar sig ju till telefonen hela tiden o vill skicka mess, hihihi...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja jag vet, det är skitsvårt.
    Men låt honom få längta lite och inte bara vara säker på att du finns där. För det vet han ju. Han behöver ju inte ens kämpa, eller visa vad han vill för du är så kär så att du ställer upp på alla hans villkor ;-)
    Men du gör ju som du vill så klart. Är bara rädd att du blir sårad. Det har ju gått så lång tid nu att ni officiellt borde vara tillsammans om han nu menar allvar.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja, jag ska nog göra de...
    Nej, ja har nog gjort det lite lätt för honom, det har jag nog. Men du vet ju själv tycker man om ngn så gör man nästan allt för den ;o).

    Ja, o du är jättesnäll som bryr dig och kommer med råd. Jag brukar själv ge råd till mina tjejkompisar men sen så sitter man där själv o då är det inte lika lätt.

    Kramar o tack för din omtänke :o)

    SvaraRadera
  5. Nej, jag vet. Det är ju alltid lätt att vara klok åt andra. Det är inte lika lätt att följa sina egna råd =)

    Fråga honom rakt ut då, om han vill satsa på det här. Han vet ju redan att du är kär i honom =)
    Jag menar, så mycket energi som du lägger ner på honom så kan det ju vara bra att veta om det är värt det, om det finns en framtid tillsammans.
    Kram kram!

    SvaraRadera
  6. nej det är ju inte de...

    Ja mkt energi blir det, hahaha..Tur att han jobbar borta på veckorna så man hinner samla ny energi, hahaha...Nej, då skämt o sido. Får tänka nu i veckan tills vi ses nästa gång.

    Kram

    SvaraRadera