måndag 22 mars 2010

Är man dum....

om man inte vill dejta en player, där man misstänker att man inte är den enda tjejen personen ifråga träffar.

Är man dum om man bara längtar tills den dagen man träffar mannen i sitt liv o får starta det där familjelivet.

Varför kallar ens vänner en för desperat när man vill det så mkt, är man det eller är det bara för att man så starkt vet vad man vill ha?

Är man dum om man fortsätter träffa personen för man har så mycket känslor för honom att det är svårt att klippa banden och att man en dag hoppas att han ska känna som jag.

Man måste väl iofs dejta runt lite också men efter att träffat ngr o de inte är redo för något förhållande hur länge ska man då hålla på. O killarna man träffat är runt 30-årsåldern, vad då inte redo för något seriöst?? När är man de då? När man ligger i graven.

Ja du, återigen så är tankarna många och förvirrande.

Kramar

4 kommentarer:

  1. Jag tycker inte att man är dum om man inte vill träffa en player. Det finns väl ingen som vill ha en sån kille/tjej?

    Självklart är man inte dum för att man längtar efter familjeliv, men längtan får inte ta överhanden. Det får inte vara allt man fokuserar på, man måste leva i nuet. Annars kan det lätt verka desperat och det skrämmer de flesta...

    Ja, jag tycker att man är dum om man går i fällan gång på gång. Nånstans måste man ju inse att personen bara leker med ens känslor.
    En gång är ingen gång, men efter två gånger eller fler så borde man ha lärt sig.
    Genom att acceptera det så accepterar man också situationen, att man inte är nr 1 och förmodligen aldrig kommer bli heller.
    Har inte känslorna kommit än, så är det nog inte så stor risk att de dyker upp senare heller.

    Du har väl helt enkelt inte hittat rätt kille. Jag tror du söker för mycket Josse, lev för dagen som sagt.

    Jag vill inte på nåt sätt vara elak, men du måste inse att den där killen inte är nåt att ha. Han har ju inte insett vilken fin tjej du är och då är det bättre att släppa honom. Han får lura nån annan, men inte dig.
    Klart att killarna är redo för nåt seriöst, bara de träffar den rätta. Att säga nåt annat är bara dåliga ursäkter.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej! Klart du inte är elak, man vill ju ha feedback...

    Ja, jag kanske söker för mkt, jag vet inte. Ska försöka släppa personen ifråga så gott det går o inte komma till honom så fort han hör av sig. Vilket jag har gjort o jag har väl varit dum iofs. Men det är nu på sista tiden som jag har förstått att jag inte är den enda tjejen han träffar, små tecken som dykt upp o lite olika situationer.

    Nej, han är ju inte de och det kanske är nu jag har förstått de.

    Ja, det tycker jag oxå, sånt känner man ju också.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Skönt att du förstår =)

    Jag tror att det bästa för dig är att släppa honom. Särskilt om han nu träffar andra samtidigt, det är absolut inte schysst på nåt sätt!
    Han vet ju dessutom att du tycker om honom väldigt mycket, vilket gör det hela ännu taskigare.
    En sån person är ju inte värd dig!
    Men jag vet också hur svårt det är att släppa taget...
    Dock vet jag också hur skönt det känns när man faktiskt har gjort det och bestämt sig för att gå vidare.

    Han verkar inte mogen Josse, det finns så många betydligt bättre killar!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Ja jag håller absolut med och jag ska försöka att vara kall nog att vara så neutral som möjligt om han skulle höra av sig o jag ska inte höra mig till honom...Är lite duktig på det när man druckit lite oxå, tyvärr.

    Ja han vet ju att jag gillar honom o han vet ju oxå att jag typ kommer direkt när han hör av sig.

    Nej, han är tyvärr inte det. Ja det tror jag med att det finns, det är bara att slappna av o låta det komma när man minst anar de.

    Kramar!

    SvaraRadera