söndag 21 mars 2010

Helgen som gick

har haft en bra helg faktiskt. Var hos en gammal vän i fredags, spelade buzz o drack en massa, mkt trevligt. Kul med lite nya människor också. Sen idag, lördag, så var jag hos en tjej i kören o hennes familj o kollade på körslaget, käkade pizza osv, sen var jag ute med Ann-Sofie, fast jag var bakis som ett ägg.

Herregud, det gick åt en hel del alkohol i fredags men det var det värt måste jag säga. Annars är livet sig likt....Hade en svacka är för ett tag sedan men men. Förstår inte riktigt varför de kommer heller, tycker ju att allt är bra, jag har ju jobb, ska snart flytta. Men det fattas ju något, någon att dela dessa känslor med. Kunna prata med osv.

Ibland kan jag tom tänka att jag kanske inte kommer att träffa mannen i mitt liv, dum tanke men den tanken finns ju där.

Kram o god natt!

8 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig helg. En sån helg var det lääängesen jag hade =)

    Hur går det med kärleken då? Har du fortfarande inte fått några klartecken?
    Tycker faktiskt inte att du ska lägga ner mer tid på honom i så fall...

    Klart att du kommer träffa mannen i ditt liv. Men han kommer nog inte när man verkligen letar (Som jag sagt tidigare).
    Lev och njut så ska du se att han står där en vacker dag. Nu går vi ju mot ljusare tider och folk kommer ut på ett annat sätt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det var en mkt trevlig helg....

    Nej, jag har faktiskt varit duktig o slutat tänkt så mkt på honom....Har väl förstått att jag inte är den enda tjejen han träffar men fortfarande dunkar hjärtat extra mkt när han hör av mig men men...

    Nej, det är så sant, nu ska jag leva livet och njuta av det jag har :o)

    Ja gud vad härligt med vår men idag snöar det som fan, inte lika roligt ska jag säga, trodde det var färdigt.

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Det var bra av dig!
    Han förtjänar inte dig. Bara du inte faller dit när han kallar igen. Han vet ju att han kan bete sig lite hur han vill och så finns du ändå kvar...

    Ja det tycker jag! Man kan inte tänka så mycket på morgondagen utan måste njuta av nuet. Livet är för kort!

    Här regnar det idag.
    Nja, det brukar ju alltid komma nåt bakslag in i april också, men bara den mesta snön har försvunnit innan. Så försvinner det ju lika fort som det kom =)

    Ha en bra dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag är bra..
    Han hörde av sig i går kväll när vi var ute, men då skulle vi ut så gick jag inte dit, vilket han säkert trodde att jag skulle göra.

    Nej man ska inte göra de, man ska väl göra det man känner för utan att egentligen ångra det, tycker jag.

    Usch då, vad händer för er idag då? Inte roligt att gå ut i vädret.

    Vi ska till mormor, se om hon har vatten, tror inte hon har de dock.

    Ha en bra dag ni med.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Det var starkt av dig. Det är ju så lätt att falla dit. Men man måste stå på sig!

    Ja precis, bara man är medveten om konsekvenserna. Ingen idé att utsätta sig för något som sårar...

    Patrik städar, jag och småkillarna har bakat muffins. Vi ska väl fika lite nu tror jag och sen måste jag plugga :S

    Jaså? Vart bor hon nu då?
    Pratade med mormor igår och de hade vatten, men man var tvungen att koka det först...

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ja, jag är faktiskt lite stolt över mig själv, hahaha.

    Ja, det är ju de. I början kanske man är godtrogen, man vill ju tro det bästa om den man träffar.

    Oh va gott...Hur går det med pluggandet, känner du att du har kommit in i de?

    Hon bor ju oxå på öa, men hon hade vatten, hon hade fått tillbaka det under gårdagen tror jag.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Det tycker jag att du ska vara =)

    Ja precis, och man lever ju fortfarande på hoppet...

    Jo det går riktigt bra. Det är superkul! Men nu är det snart en stor tenta och det är ju inte lika kul. Man bli rju lite nervös =)

    Ja ok, det var samma för mormor. Men de behövde som sagt koka vattnet. Bor hon kvar på bärstad?
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Tack!
    Ja man gör ju de... Vi får väl se hur det går men det känns som om vi mer o mer glider ifrån varann...Jag kom honom kanske för nära eller så har han förstått att jag har mer känslor för honom än han för mig.

    Va roligt att det känns bra osv. Detta fixar du.

    Ja, det gör hon, men kollar väl lite på ngt billigare men hon tycker väl samtidigt att det är svårt o jobbigt att flytta kanske, jag vet inte.
    Kram

    SvaraRadera