måndag 15 mars 2010

Snart dags...

Snart är det dags med flytt, det ska bli så roligt o spännande. Nya lyan kommer att bli på Kasernhöjden, de håller på att göra klart alla lägenheterna i den sista kasernen där uppe. Nu kan man äntligen ta tag i träningen igen, då jag bor typ 2 sek från gymmet. Inget att skylla på längre.

Men det är "jobbigt" att flytta oxå, massa o packa. Som tur är så har jag redan rensat och slängt en massa saker men jag har en del kvar. Ska ta tag i kläderna här nu i veckan, se om det är något man kan skänka bort. Bättre de än att slänga. Så nu har man packat ner sitt liv i lådor igen. Som tur är så har jag inte så jätte jätte mycket saker kvar, rensade ju en hel del när jag flyttade sist.

Så just nu känner livet mycket bra. Känns som om det är en nystart för lilla Josefin :o) och det känns kul.

I helgen har jag packat och donat, hunnit med melodifestivalen också och det var rätt låt som vann, även om jag inte tyckte att någon låt var direkt så där jättebra att man kände "wow". Faktiskt så var det bästa när bandet "Casablanca" gjorde en covern på Malena Ernmans "la voix" och att hon sen stod på scen och sjöng med dom. Och snart är det dags för "körslaget", det måste man följa, synd nog så kom man inte med. Men det kanske kommer fler tillfällen.

Kramar :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar