tisdag 11 maj 2010

Grattis Julia!

Idag är det 18 år sedan som du föddes. Tänk som om det var igår som jag höll dig i min famn o snosade på dig. Nu är du en stor tjej men fortfarande kan du komma i min famn så jag kan hålla om dig.

Känns som om det var igår som jag o johanna fick åka hem till mormor o morfar för att mamma var tvungen att åka in till BB sen ringde pappa och berättade att vi hade fått en liten syster.

Du var så söt och luktade så gott, man ville bara hålla dig för evigt i famnen. Du gillade musik också, precis som storasyster. Du kom alltid på helg morgonen och ville in till mig. Man kunde redan i trappan höra dina små steg. Du ville lyssna på "sommartider" o "oa natten", sen stod du i min säng o hoppade o skrattade.

Sen hände något, du växte upp, jag hann aldrig med. Nu är du ingen liten tjej längre utan du är på väg in i vuxenvärlden och jag vet inte om jag är redo att släppa in dig i den, även om du kanske redan har besökt den utan storasyster :o)

Men kom ihåg älskade Julia, jag finns för alltid vid din sida!

Älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Jag tror nog hon besökt den med storasyster också... ;)

    SvaraRadera
  2. hehe, ja det tror jag oxå :o)

    SvaraRadera