söndag 9 maj 2010

Tårar!

Helgerna springer iväg så fort. I fredags hade vi afterwork på jobbet, så himla roligt och lyckat ska jag säga. Sen var jag iväg på en inflyttningsfest på lördagen, det var trevligt även om jag egentligen inte var upplagd för de. Var inte med dem ut på krogen. Mycket trevligt folk, en del som har jobbat på Makalös. Det fanns en kille, eller rättare sagt man på denna fest som fick mig att reagera på ett så konstigt sätt som jag inte reagerat på mycket länge. Han var så otroligt manlig(och i min ålder), en riktig "josefin-kille" men tyvärr var han upptagen.

Det är inte lätt att hitta någon, känner att jag går på nitar efter nitat. Letar gör jag ju inte heller. Men jag känner att jag vet inte om jag kan lita på någon kille igen. Vet liksom inte om man kan få tillbaka den tilliten igen. Jag hoppas ju de. Men nu kommer ju sommaren och man vet ju aldrig vad som kan hända under den :o)

Idag har jag haft en bra dag med mamma o pappa. Vi gjorde en utflykt till Borgvik för att kolla någon konstutställning. På vägen hem hände dock en sak som gjorde att jag hade en liten gråtattack här hemma sen, vi stod vi rödljus i stan och så kom det en bil bredvid oss och det var mitt ex med sin nya familj. Jag vet inte om han såg mig men det var jobbigt. Jag har hela tiden undrat hur jag skulle reagera om jag såg dem, nu var det visserligen i bilen men ändå. Visste väl att jag på något sätt skulle reagera som jag gjorde men reaktionen kommer ändå som en överraskning.

På tisdag fyller min älskade syster 18 år, tänk va tiden går fort, känns som om det var igår som vi var hos mormor o morfar och pappa ringde från BB och berättade att vi hade fått en liten syster :o)

Kramar på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar