torsdag 4 november 2010

Koriander!

Ja du...Denna vecka var vi helt säkra på att vi skulle placera oss på topp 3 men icke så nicke. Det blev plats 7 inte illa iofs men jag grämer mig att jag suddade ut en sak som faktiskt var rätt. Men ska gå på den första känslan. Låten var "you can leave your hat on", som var rätt men sen skrev jag först "joe cocker" men suddade ut och skrev "tom jones" för att båda har gjort låten men det var Joe som gjorde den först. Men Men, under press kan de bli lite svårt. Nästa vecka är det inget quizz, vad ska man då hitta på? Kanske ha ett eget quizz, hihi. Sen ska man kanske veta hur många SM guld Färjestad har vunnit, Karlstad bo och FBK-fan som man är men där gick vi bet. De har tydligen vunnit 8 stycken, trodde inte de var så mycket.

Imorgon är det redan fredag, gud vad veckorna går fort. I helgen ska jag jobba, så det blir en lugn helg, ska bli skönt faktiskt.

Nu ska jag sova!

God natt och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar