måndag 1 november 2010

Ge mig motivation!

Behöver motivation! Till allt, känns det som. Kanske är höstmörkret som gör att man känner sig less osv. Vill ha förändringar men vet inte riktigt vad för några. Vill att allt ska vara lätt, varför ska vissa saker var så svåra för. För en del verkar vissa saker bara komma till dem medans andra måste kämpa jättemycket. Men det är väl en del av livet antar jag.

Måndag och en vecka framför sig, imorgon ska jag vara barnvakt. Lite i sista sekunden men det är klart man ställer upp. Hade väl inga direkta planer, en promenad inbokad men den kan man ta en annan dag, så det ska bli trevligt att leka lite och sen få det lilla livet att sova.

Sen är det ju musikquizzet på torsdag, det ska bli riktigt kul, ser verkligen fram emot de och jag hoppas vi vinner denna gång!

Idag har jag jobbat, vilken skit dag, ville väl egentligen bara gå därifrån men det kunde jag ju inte så det var bara så att man fick vara kvar och kämpa på :D.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar