fredag 29 oktober 2010

Quizz-kväll!!!!

Hello!

Återigen en torsdag på Koriander, denna kväll var faktiskt svår. Vi var 24 lag som kämpade och några delar i quizzet var ändå enkla men sen var det några svåra. Ett tema var melodier från skräckfilmer och ni som känner mig vet att jag INTE kollar så mycket på skräckfilm, därför var det lite svårt. Hade väl en signatur som jag kunde och det var "hajen" men vem kan inte den signaturen, hihi. Vi hade 2 stand-in och de var riktigt duktiga men tyvärr så kan de inte vara med fler gånger om inte 2 utav oss inte kan vara med. Men vi är ett härligt gäng från jobbet och jag börjar känna mer och mer att jag är en i gänget faktiskt och det känns härligt. Inte för att jag har svårt att få kompisar men det är ändå något speciellt med att connecta bra med sina arbetskamrater. Man hoppas att man kan få umgås mer med dem privat förutom denna quizz-kväll.

Idag är det fredag, hade en grymt bra dag på jobbet, vann en tävling som innebar mer pengar för min del och det är aldrig fel. Sen gick jag på stan en sväng för att hitta något fint till imorgon, då det bär av till bästa C för fest, det är alltid roligt på hennes fester. Jag ska jobba först, det kommer många testare till jobbet och återigen är jag otroligt stolt över att ha fått det ansvaret :)

Sen på söndag är jag ledig, då ska jag sova tills jag vaknar. Man får ju sova 1 timme längre!

Kramar på Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar