tisdag 26 oktober 2010

Ny vecka!

Hej!

Har varit sjuk, genomförkyld och totalt däckad men är nu på benen igen.

I söndags hade vi våran efterlängtade konsert och det var så himla roligt. Duetten som jag har gått o oroat mig för gick överförväntan. Jag var så stolt över att jag klarade av de och C hjälpte till så bra och var så duktig han också. Tror han var lite nervös också. Mamma och pappa var där och det var roligt. Tyvärr så filmade ingen men vad jag förstod så finns det en dålig inspelning på mobil. En kompis skulle ha kommit men fick ingen skjuts vilket var så tråkigt då jag hade räknat med att han skulle komma. Men det var en otrolig härlig känsla att sjunga duetten och det är faktiskt en riktigt riktigt kärleksballad där texten är så otroligt fin och när vi sjöng så var som om det var bara jag och C som sjöng till varann(även om hans tjej satt i publiken) men det var kul att vi connectade så bra tillsammans och våra röster passar bra ihop.
Det hade varit roligt att ha de på film faktiskt.

Har haft bostadsrättsföreningsmöte, mycket att gå igenom. Vi har också valt en ny styrelse där jag har blivit sekreterare, Ulla-Bella :o). Men det är roligt, jag gillar ju att skriva och det är roligt att vara med då det ligger i mitt intresse att vara uppdaterad om vad som händer i huset och vilka rättigheter jag har om något krånglar osv.

Annars är väl livet sig likt.

Har väl också börjat fundera på varför man umgås med folk som får en att må dåligt, människor som skall vara ens vänner. Jag säger inte att man ska vara ärlig mot varann för det ska man men varför vara så genom elak och såra en inför folk som inte känner mig. Detta tåls att tänka på faktiskt!

Kramar

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Det hade varit roligt att vara där och lyssnat som sagt...

    Helt ärligt så är min första tanke: Varför är du vän med någon sådan person?
    De förtjänar inte din vänskap!

    Ha en fin dag!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet, det är nog därför jag funderar mer o mer på att sluta umgås med dessa personer. Varför vara elak mot sina vänner!

    Tackdesamma!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja det kan man verkligen undra.
    Och är man det så är man ju ingen vän.
    Tycker jag iaf.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja det håller jag med om. Visst att man som vänner ska säga vara ärlig mot varann att vara genomelak för att man vill de och för att man vet att man sårar någon är inte ok!

    Kramar

    SvaraRadera