torsdag 21 oktober 2010

Musikquizz

Idag var det ju det obligatoriska musikquizzet på Koriander, där vi var 2 "ordinarie" medlemmar då det var 4 utav oss som var ute på andra affärsäventyr. Det kändes tufft eftersom att de vi hade tagit med hade lite krav på sig men de skött sig bra måste jag säga. Vi kom på delad 4:e plats vilket enligt mig inte är illa pinkat. 2 utav dom kommer vi ha med nästa gång oxå, och de var riktigt duktiga. Inte för att de andra vi hade var med var sämre :)

Jag har varit sjuk också, genomförkyld, inte roligt alls, har sovit i typ 3 dagar i sträck. Herre gud, kanske det som min kropp behövde. Sova och bara ta det lugnt, annars går det liksom i 100 varje dag. Är det inte jobbet så är det något annat. Helgen var bra, vi firade Danne, min bästa killkompis, som fyllde år. Kvällen startade bra, sen vart de illa och sen slutade den bra. Förstår inte varför ens vänner hela tiden ska göra livet surt för en. Att hela tiden få en att må dåligt, såra en. Frågar mig hela tiden: Varför umgås jag med såna personer som hela tiden får mig att må dåligt??
Svaret är väl att de är mina kompisar men samtidigt så undrar jag oxå är de verkligen mina vänner om de hela tiden sak få mig att må dåligt. .

Tänker inte berätta vad de handlade om men jag kan säga så mycket att: vad jag gör med mitt liv och mitt privatliv, de har ingen med att göra.

Sköt dig själv och skit i andra!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar