söndag 7 november 2010

Söndag!

Idag har jag varit ut och gått i nästan 2 timmar, sen kom pappa och plockade upp mig efter vägen o sen åkte vi ut till Lövnäs för att jag ville tända ett ljus på morfars grav.
Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar honom, minns faktiskt inte vad jag sa till honom sist innan han försvann så hastigt. För hastigt gick de. Men jag vet att han någonstans där uppe i himlen sitter och tittar ner på mig.

Nu håller jag på att laga mat, har ett bra recept som jag gjort några gånger och det blev faktiskt riktigt gott. Måste börja variera mig lite granna annars blir det lätt detsamma. Annars händer det inte så mycket annars, ikväll är det favvo-programmet "ensam mamma söker" det är så bra tycker jag. Fast jag tycker att de borde ha ett program för ensamma pappor också, så de får en chans de med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar