måndag 6 december 2010

Det var ett tag sedan!

Det var ett tag sen jag bloggade, har väl mer eller mindre inte haft så mycket att säga här, har ventilerat det mesta med mina vänner. Allt vill man inte blogga om :o).

Mitt projekt jag håller på mig går åt rätt håll och det är jag nöjd med.

Som vanligt är det jobb jobb och en massa andra aktiviteter jag håller på med, känns som om man aldrig har tid för att bara ta det lugnt, men det får man väl göra på helgerna. Fast då jobbar jag också.

Snart är det fredag, då är det julfest med jobbet, det ska bli riktigt roligt. Vi ska till Arboga och ha den tillsammans med de andra 2 kontoren. Det enda jag grämer mig över är bussresan dit och hem och det är väglaget jag tänker på, iom att det nu har snöat en hel del och är halt ute på vägarna, men det kommer säkert gå bra. Jag har ju en förmåga att somna väldigt snabbt när jag åker någonstans så det lär jag ju göra.

Det är även idol-finalen på fredag som man tyvärr missar men jag får se reprisen på söndag. Även fast jag tror mig veta att Jay vinner så vill man ju se det.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar