torsdag 9 december 2010

Quizz-torsdag

Återigen var det dags för quizz, idag var jag riktigt laddad och det gav utdelning idag, vi kom på fjärdeplats. Jätteroligt. En del svåra frågar var de, det var ex rockband man skulle kunna, vilka låtar och sen vilket årtal de bildades, vilket var jättesvårt, för man tror ju att när de slår igenom så har de precis bildas men det var de ju inte.
Jag tog en låt jättesnabbt och var helt säker på artisten också. Låten var "en sån karl"(det var ett intro) och artisten anne-li rydé men det var ju fel, eller ja låten var ju rätt men det var lill lindfors som gjorde den först, hade jag ingen aning om så det var ju lite shit. Hoppas vi vinner nästa vecka!
Tror att jag gjorde en kollega glad ikväll oxå, hon fick en liten present utav mig, en liten tomte. Hon blev glad o jag blev glad för att hon blev de :o)

Annars så är det som vanligt, jobbar på. Imorgon är det dags för julfest, vi ska till arboga för det är fest med alla 3 kontoren, ska bli riktigt riktigt roligt och jag är hel-ledig hela helgen sen, ska bli skönt. Ska bara slappa och se idol-finalen på söndag som man missar tyvärr.

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar