söndag 19 december 2010

Ja se de snöar...

Gud vad det snöar idag, men det är samtidigt mysigt. Det ska vara mycket snö till julen tycker jag.

Nu har man precis ätit lunch och städat undan efter de, passade också på att fixa matlåda tills imorgon så man har det gjort sen ska jag ta mig ut i snö ovädret tänkte jag. Får se om jag är en snögubbe när jag kommer in igen.

I torsdags var det musik-quizz, jag trodde verkligen att vi skulle komma på en bra placering då vi svarade rätt på en hel del men tyvärr så blev det en sjunde placering, det var tråkigt och på onsdag är det sista quizzet för iår och jag hoppas verkligen att de kommer att fortsätta till våren. Då är man laddad för komma ialla fall på topp 3-placeringen.

Snart är det julafton och jag är inte färdig med mina julklappar och jag börjar känna en stor panik över att jag ska hinna klart med allt. Men jag har skrivit ner vad jag ska köpa så det är bara att styra kosan till rätt butiker. Jag hoppas dock att alla blir nöjda med sina klappar igår, jag gillar mer att ge än att få. Iår har jag faktiskt inte önskat mig något speciellt, en lugn och fin jul med mina nära och kära är det jag mest önskar mig. Det bästa vore ju också att få dela den med mannen i mitt liv men den önskan går nog inte i uppfyllelse.

Denna helg har varit mycket lugn, har varit hemma och inte gjort ett smack, det var visserligen mycket skönt. Jobbade igår så i fredags kollade jag på tv och film o igår var jag så trött och inte sugen på något alls.

God Jul på Er!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar