söndag 20 mars 2011

Jag vill....

...vara lycklig, få känna fjärilar i magen, få känna mig älskad. Ska det vara så svårt.

Har haft en mycket trevlig helg hos en vän. Hennes pojkvän har varit borta och då bodde jag hos henne. Vi har det super mysigt, ätit gott och bara snackat en massa skit. Men jag vill ha hennes lycka känns det som. Få planera sin framtid med någon, veta att man är trygg att man har någon man älskar i sin närhet.

Jag vet att jag tjatar och ältar, men det är inte så lätt. Nu när jag kommit hem är det tomt, ingen att prata med, bara samma tystnad som det alltid är, man går och lägger sig själv, ingen att prata med.

Usch, va tråkigt det där lät. Ibland har man inte så mycket roligt att dela med sig. Denna vecka är det dock en del roliga saker som händer, träffa lite vänner, sjunga, musikquizz och sen kommer helgen igen :D. På lördag är fest hos min vän A-S ska bli mycket roligt, jag har köpt en ny klänning och jag hoppas den kommer innan festen och även hoppas på att den passar men det tror jag. Men fin är den...dock svart men jag gillar svart, kan ju alltid ha något fint halsband till eller så.

Kram på Er alla!


(
(Bild från H&M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar