tisdag 15 mars 2011

Tur i kärlek...

Ett program som jag följde för många år sedan, ett bra program enligt mig.
Undrar dock när jag själv kommer att få tur i kärlek - igen. Har fått uppleva riktig kärlek(enligt mig) två gånger men det har båda gångerna slutat med att jag har blivit lämnad och fått mitt hjärta krossat.
Jag har varit kär många gånger men eftersom jag själv är så osäker har jag aldrig vågat göra något åt de, är väl rädd för att bli sviken.

Fick ett kryptiskt meddelande från en kille jag träffat för 1 år sedan ungefär, vi hade setts ute och han skrev att han tyckte det var kul att ses. Jag svarade ju naturligtvis att jag tyckte detsamma.
Jag vet att det inte betyder något, eftersom efter det inte fått något mer svar men till saken hör väl att det har hände lite saker mellan oss första gången vi såg och av olika anledningar så har jag inte vågat göra något.

Varför ska man vara så feg och varför ska ett enkelt meddelande röra till det i skallen. Jag tänker nog för mycket på allt sånt. Jag är nog ganska bräcklig när det gäller kärlek och känslor och mitt självförtroende är ju kört i botten också och det lär väl aldrig bli bra igen.

Snyggast i världen är jag inte och det är jag fullt medveten om men jag har ett gott hjärta och bara längtar tills jag träffar mannen i mitt liv.
Jag vet inte heller vad jag själv kan göra, banta ner mig kanske så man ser ut som de tjejer de flesta killar vill ha, men det blir ändå inte jag. Jag är rund och kort vilket gör att jag ibland ser ut som en lite boll och visst jag trivs inte direkt med det och försöker verkligen att tänka på vad jag stoppar i mig men ibland så skiter jag bara i de, vilket kanske inte är så bra alla gånger heller. Men jag tycker själv att jag är söt men inte snygg :).

Jag duktig på att analysera mycket men det kanske är typiskt oss tjejer också men jag kanske gör det lite för mycket för mitt eget bästa.

Men det blir nog bra så småningom.

Kramar på Er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar