tisdag 11 oktober 2011

Min bil är tillbaka!

Ni som läser detta välj ALDRIG Canal Digital om Ni ska välja tv osv. För fan vilken skit på ren svenska. Jag har ett sånt full paket som det heter, där man har alla kanaler och nu när jag kom hem här på kvällen så skulle jag titta på tv och då funkar bara 1:an och 2:an för sen säger den att de andra kanalerna inte ingår i mitt abonnemang, jag tror jag blir galen så nu måste jag ringa dit för femtioelfte gången och krångla med dom. Jag är ju en riktigt tv-råtta men som tur var så har man en fungerade dvd så man kan se på lite film så här på kvällskvisten men ändå.

Idag har jag jobbat på friskis, det var roligt :). Jobbat har man också gjort och det var en rolig dag idag.
Sen en annan rolig sak min bil är tillbaka, det känns så härligt. Min kära morbror har hjälpt mig med den och det blev inte dyrt alls. Så nu går "the retard" igen som jag så fint kallar den.

I helgen blir det trevligheter igen, dags att fira min bästa killkompis som fyller år. Det ska bli kul, vi ska ut på restaurang och äta och sen blir det utgång. Så det ser jag fram emot.

Kram Jossan

1 kommentar:

  1. Hej Jossan,

    Vad tråkigt att du upplever problem med kanalerna. Utav vad vi kan utläsa från ditt inlägg så låter det som om kortet saknar en månadsuppdatering. Detta gäller om du exempelvis får meddelandet ”Ingen behörighet” eller ”om du abonnerar på denna kanal vänligen invänta uppdatering av ditt programkort … ”. Låter detta bekant så kan du göra en kortuppdatering genom att dra ut strömsladd och kortet, vänta en minut och sätt i det igen. Ställ sedan boxen på kanalplats 18 (Discovery Channel) och låt den stå där i upp till en timme utan att växla kanal.

    Förhoppningsvis löser detta problemet, om du får upp ett annat felmeddelande ber vi dig att kontakta vår tekniska support på telefonnummer 0770 - 33 22 11.

    Med vänliga hälsningar,
    Miriam

    SvaraRadera