tisdag 4 oktober 2011

Träning

Vi har börjat med en "health-callenge"-tävling på jobbet där de tre kontoren tävlar mot varann och sedan har varje kontor ett antal lag som också tävlar mot varann. Jag måste säga att det är en otroligt givande och rolig tävling. De flesta är engagerade, en del mer än andra. För mig sporrar det just för att jag har börjat träna eller iallafall röra mig mer. Nu är det en promenad på lunchen på 20 min och sen har jag börjat träna ordentlig på friskis. Var iväg i måndags, ett jättebra bas-pass, bra musik och bara ledare. Ska iväg på söndag tänkte jag oxå, är först i Västerås men kommer hem med tåget vid tre och tänkte åka iväg och köra ett pass då.

Man vill ju göra bra ifrån sig på tävlingen. Ska försöka komma ut och gå oxå en del tänkte jag. Men det blir tajt denna vecka, imorgon ska jag träffa en kompis och på torsdag är det hockey. Färjestad vann borta idag, mot Frölunda, som tur var. Vi behövde verkligen en vinst ska jag säga.

Min bil är lagad också, helt underbart. Min morbror har hjälpt mig och det tackar jag för. Nu hoppas jag verkligen att den går bra och att det inte ska krångla mer.

På återseende!

Kram Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar