tisdag 30 oktober 2012

Jobb, jobb åter jobb, men riktigt roligt är det i alla fall :). Just nu är det mycket, tack vare stormen i New York, det drabbar en hel del folk. Jag kan bara känna paniken i mig själv, och då är jag ändå inte där. Det är som på film, en sån där katastrof-film som man ser. Men det verkar ändå som att de flesta kommer hem i allafall, men kanske inte riktigt när de själva har tänkt sig.
Just den biten, när det gäller flyg, är inte jag så hemma med än, när jag jobbade på det andra stället bokade man visserligen en del men inte lika mycket som här, men jag ska som tur var på kurs här i december så då hoppas jag att jag kommer lära mig en hel del för det vill jag verkligen, känner mig helt handikappad när jag inte kan, och det är inte så kul för kunden heller...

Idag har jag varit riktigt duktig, gjort egna köttbullar och eget mos, det blev riktigt riktigt gott måste jag säga. Skrev på facebook att "jag blir nog en bra hemmafru, gjort egna köttbullar och eget mos" och direkt får jag en kommentar som inte var så rolig egentligen, jag skrev aldrig att jag ville bli en hemmafru utan tanken bakom det hela var att den mannen jag lever med får hemgjord mat. Det var det enda. Men men, så länge jag vet vad jag menar är det ju bra :)

Imorgon är det redan onsdag, och då har jag min första kvällsjour, jag jobbar till 20.00 men tar bara telefon mellan 18-20, det ska bli kul och se hur det går. Jag börjar 11.00 imorgon, men jag ska till doktorn först så det blir väl ingen direkt sovmorgon men får vila lite sen när jag kommer hem.

Kram på Er alla därute :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar