måndag 29 oktober 2012

Snygga naglar

Jag har en kollega som har otroligt snygga naglar, de är så fina att jag trott att hon har fejk-naglar och idag frågade jag henne hur hon gör för att få dom så fina. Jag själv tycker det är mycket snyggt med fina naglar och har man dels ett jobba som jag har där man ändå visar sina händer och fingrar mycket så tycker jag det är extra viktigt att ha snygga naglar.

Hon rekommenderade "nail vital" - nagelstärkare. Man ska köra en "kur" på 2-3 veckor så det ska jag göra nu så hoppas jag att jag får lika snygga naglar som hon.

Munsårs plåster köpte jag idag oxå, har fått det och tänkte jag ska prova plåster, är väl inte så jättesnyggt men man ser inte själva såret och det är ju oxå bra när man ska prata med kunder.

Jobb hela veckan är det som gäller, chefen är ledig för att det är novemberlovet och hennes dotter är ledig från skolan. Till helgen är det halloween-fest, ska försöka klä ut mig lite hade jag tänkt. Men det ska bli trevligt :)

Trevlig måndag!

Kram Jossan


(bild lånad från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar