fredag 26 oktober 2012

Uppdate!

Nu har det snart gått 1 månad sen jag började på Ticket, gud vad tiden går fort. Det är så roligt och jag trivs så himla bra! Känns som om en pusselbit har fallit på plats.

Det som fattas nu är lite kärlek men det kanske kommer när man minst anar. Jag kan inte säga att jag är kär men det finns en person som är min vän men som jag kanske känner något mer för, men man är rädd att förstöra vänskapen samtidigt som det kan bli jättebra men det är något jag får ta reda på, även om jag nog kommer att dö på kuppen eftersom jag kan bli väldigt blyg. Men man måste våga, annars förlorar man nog mycket.

Idag fyller min systerson 8 år, gud vad tiden går fort, känns som om det var igår han låg i min famn, alldeles färsk. Det är då man önskar att man hade egna barn, vilka fina barnkalas man skulle ordna, precis såna jag själv hade när jag var liten, som mamma ordnade så fint.

Man vill ju föra vidare dom traditioner man själv hade som barn till sina egna barn när den dagen man har egna.

Imorgon kommer Peter Jöback till Karlstad och har en konsert i Löfbetgs Lila Arena och jag ska jobba, det ska bli så kul och jag kommer att ladda med näsdukar för jag vet att det kommer att komma ngn tår. Han är så himla duktig och har en så otroligt bra röst.

Sen är det hockey på söndag, european trophy tror jag det är. Det blir kul.

Nu ska jag ner till tvättstugan!

Trevlig helg på Er!

Kramar
Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar