onsdag 18 augusti 2010

Det går bra i skolan och tro det eller ej men det är roligt, trodde väl aldrig att jag skulle tycka det var kul men det kan bero på att det har börjat en tjej som jag känner sig tidigare och vi har börjat plugga ihop, så nu kan man bolla ideér tilsammans och det känns bra för jag är inte så jättebra på matte. Det blir väl värre sen när man ska ha prov och måste sitta själv. Men det ska gå det också. Har ju som sagt gett mig fasiken på att detta ska gå.

Kombinerar ju denna kurs med mitt jobb och det funkar bra, blir ngr långa dagar iofs men det är ju så det blir. Var kul att komma tillbaka i måndags, alla var så glada över att jag var där, fick en massa "välkoms-kramar" och det värmde mycket ska jag säga.

Nu är snart denna veckan gjord, imorgon är skola och sen jobb. Till helgen är det kräftskiva, ska bli kul vet dock inte vilken dag än men det får vi nog reda på imorgon.

Nu ska jag krypa ner i min säng med min bok som är ruskigt bra :o)

Kramar



Bild lånad från bokus.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar