söndag 29 augusti 2010

Söndag!

1 vecka har gått igen, gud va tiden går fort. Idag, söndag, har jag pluggat vi har fått en massa uppgifter och jag har klarat en hel del utav dom. Förstår inte varför jag ska ha lätt för mig när jag sitter i klassrummet med läraren till hands eller när jag har fått hjälp utav mina kollegor men när jag sitter själv är det som om hjärnan stänger av och det blir jättesvårt för mig. Har väl nästan alltid haft svårt för matten på något sätt och har lättare när någon sitter och förklarar för mig istället för att man bara ska läsa uppgiften och sen lösa den. Men det kanske ger sig hoppas jag. Men gillar de och har ändå stora förhoppningar om att jag ska klara de.

Har tagit det lugnt i helgen, i fredags hade jag besök av J, D och lilla syster, det var trevligt, vi var ute en sväng men jag var nästan nykter. Jag vet inte riktigt vad det har blivit men jag tycker inte det är jätte jätteroligt längre, kanske har det blivit för mycket eller så är det för att jag känner att det inte tillför mig något. Oftast så är ju förfesterna roligast oavsett om man är nykter eller inte. Sen vill man ju träffa någon och oftast gör man ju inte de på krogen, gjorde det en gång, när jag träffade Erik och det kanske var ödet antar jag.

Har en fest inbokad nu på lördag, en kär vän som fyller år och det ska bli riktigt roligt, funderar på om man ska köpa sig något riktigt fint att ha på sig, har hittat en fin klänning på VILA, men den var ganska dyr så jag får se men nu såg jag en annan på deras hemsida som var fin och till ett bra pris. Ska kolla på lite andra ställen också. Vill vara lite fin inför lördagen, tänkte jag. Inte för att jag tror att jag ska träffa någon speciell men ändå, jag tycker om att klä upp mig :o)

Vill åka bort oxå, till något varmt ställe men jag vet inte om jag har råd, sen är det inte roligt att åka själv, skulle vilja våga men det är ju inte roligt att inte ha sällskap osv.

Träffade R igår oxå,syrran och jag hade varit på hockeyns dag och vi möttes som hastigast utanför arenan, det var lite jobbigt, har inte sett honom på jättelänge men när jag såg honom förstod jag att han och jag är typ ett avslutat kapitel men det var ändå en lite konstig känlsa när jag såg honom ändå. Återigen igen så säger jag "han är inte värd mig"

Kram på Er alla!



Bild från VILA´s hemsida

2 kommentarer:

  1. Snygg klänning!! Den tycker jag du ska köpa! Kul det ska bli på lördag. Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, visst var den fin, tror de blir den :o)

    Ja, det ska bli jättekul.

    Kram

    SvaraRadera