lördag 21 augusti 2010

Kräftskiva och plugg

Idag har jag pluggat, vi har fått en del uppgifter i läxa och jag tror jag lyckas med dom på egen hand. Ingen dator eller tv på heller, haha. Annars kan det lätt bli att man sätter på datorn eller tv men då tappar man koncentrationen och det vill jag inte. Jag tycker, kors i taket, att matten än så länge är roligt men vi får väl se om jag ändrar mig. Det är ju ändå 11 år sedan som man satt i skolbänken sist och det är en annorlunda sist man har satt sig i. Men vill man uppnå sina mål måste man våga satsa.

Jag har ju jobbat sen jag tog studenten och hade jag inte fått jobb så hade jag tänkt mig att läsa men nu blev det som det blev sen har man ju funderat en hel del på vad man vill och nu har jag äntligen bestämt att jag vill jobba med barn.

Ikväll är det kräftskiva hemma hos några vänner, det ska bli riktigt kul, synd bara att vädret är som det är. Är dock inte sugen på att dricka heller men vi får se hur det blir med de. Igår var jag hos en arbetskompis och det var trevligt, sen drog jag iväg till ngr andra och sen var det hem o plugga lite och sen visade de "sagan om ringen", det var så jättelänge sen jag såg den, älskar verkligen de filmerna, idag visar den två:an och imorgon tre:an, men de har jag på dvd, den första filmen funkar inte på min dvd, jättekonstigt måste jag säga. Men nu hittade jag den på ett annat ställe så vi får hoppas att den funkar.

Ha en bra dag!

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar