torsdag 2 september 2010

Nervös!

Har prov på måndag och är faktiskt riktigt nervös. Usch, tycker inte om prov och jag vill verkligen klara det också. Men gör jag inte de, så får man ta nya tag, precis som med allt annat i livet.

Har lyckas sträckt mig i sidan också, i onsdags när jag var på jobbet så lyckades jag göra ngt så hela vänster sida blev helt kaputt, gick som en kärring hela dagen men jag fullföljde dagen men hoppade över kören för jag hade verkligen jätteont. Men på kvällen så plingade min gulliga granne Eva på(hon är tillsammans med min gamla lärare Hans sen högstadiet och de bor också här i huset) med en vetekudde som jag fick låna och det lindrade faktiskt. Måste nog införskaffa mig en sådan, kan ju vara bra att ha.

Har pluggat idag, var i skolan, sen var jag hos mamma o pappa en sväng och sen har jag också förtids röstat så nu är det gjort också, slipper man oroa sig för de.

Kanske därför man har fått ont i kroppen också, för att man oroar sig för mycket, tänker ju på det där jäkla provet hela tiden.

På lördag är det kalas för kära Carro, ska bli trevligt, har beställt en fin klänning som jag hoppas ska passa, annars får man hitta på något annat. Ska hämta den imorgon så jag hinner ner till stan på lördag o se om man hittar något annat.

Nej,nu ska jag se på tv, kanske blir en film.

Kram på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar