söndag 5 september 2010

Veckoslut

Ännu en vecka är på väg att ta slut, herregud vad tiden går fort. Redan september och hösten smyger sig på. Men det är lite mysigt, man kan tända lite ljus här hemma och bädda ner sig i soffan.

till veckan har jag tänkt att jag ska baka. En kompis till mig hade bakat frallor med vallmofrön på och det såg riktigt riktigt gott ut, så det ska jag ge mig på. Gott o ha hembakat bröd, väldigt sällan man gör de och billigare blir det eftersom man slipper springa och köpa.

Igår var jag på kalas hemma hos Carro, det var riktig trevligt, alla hennes fester är lyckade måste jag säga. Var på koriander men det var sådär, tappade ju bort alla så jag åkte hem till slut och la mig. Vaknade tidigt oxå och ringde och väckte Danne :o), vi pratade väl i ca 2 timmar och gårdagen, vi var inte på samma ställe, vilket var synd.

Nästa helg har jag bestämt mig för att vara hemma, bara ta de lugnt faktiskt. Den 18:e är det dags för "Ladies Nights" ska bli så himla roligt. Längtar redan. Det är jag och Julia som ska gå, antar att vi går ut sen oxå.

Kramar!




Bild lånad från Ticnet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar