onsdag 8 september 2010

Rolig dag på jobbet!

Idag har varit en riktigt rolig dag på jobbet. Har ju fått andra uppgifter, visserligen på prov, för att de ska se om jag klarar de. Det innebär att jag ska ta hand om de som kommer o ska testjobba och sedan gå igenom det projekt de ska sälja och sedan coacha dem så de eventuellt får chansen att börja jobba hos oss.

Måste säga att jag är enormt stolt över mig själv och även också att företaget har ett såpass förtroende för mig att jag får denna chans och att de tror att jag ska klara av de. Det gick riktigt bra och vi anställde 6 personer idag. Går bredvid en annan coach så jag kommer in i de men sen ska jag själv göra detta, det är visserligen nervöst men det kommer nog att gå bra.

Måste ju bara berätta, en kille vi anställde idag, knockade mig totalt idag. Alltså fy fan va snygg han var, herre min gud...Haha, nu har jag något fint att titta på och man får ju en annan kontakt med de man hjälper också. De kommer ju säkert att komma och fråga om hjälp även när man själv sitter och säljer och det är roligt.

Men man kan inte anställa någon för att han är snygg, han ska ju kunna sin sak också. Det kan ju bli lite jobbigt sen när man ska göra detta själv men det får man ju tänka bort :D.

Kramar på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar