måndag 8 juli 2013

1:a dagen efter semestern

Ja då var man igång med jobb igen, känns mkt bra måste jag säga! Idag har det varit fullt ös ska jag säga :). Men det är härligt, då vet man att man är igång.

Men det där med semester gör ju också att man kopplar bort allt med jobbet oxå, så i morse när jag kom till jobbet så hade jag glömt ett lösenord, till ett utav de system som jag verkligen behöver så det var ju bara att messa chefen och få låna hennes, tills dess att jag kunde ringa och fixa mitt egna. Ja herregud. Men nu är alla lösen klara och fixade.

Helgen har flutit på bra, igår var en sån där "göra-inget"-dag, jag hade tom stängt av ljudet på telefonen, händer väl aldrig förutom på natten, men det var riktigt skönt, jag gjorde inget alls, kollade på film och satte mig ute i solen i ngn timme. Sen åkte jag till en gammal arbetskamrat och hängde där i ngr timmar, fick fika och kvällsmat :).

Härligt med såna dagar, jag som alltid annars flänger och far!

Puss och Kram
Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar