onsdag 10 juli 2013

Middag för en!

Jag måste bara få säga att äta middag själv är så jäkla tråkigt :(. Nästan en pina och det är väl därför man förr i tiden åt sig mätt på smörgåsar osv för att det är ju tråkigt att laga middag till sig själv. Men nu har jag ju börjat med att äta rätt osv så nu måste jag laga mat + att jag behöver ju matlåda till jobbet, men idag var det riktigt tråkigt att äta själv. Tv är ju visserligen på och ibland har jag ju en skvaller tidning men man vill ju helst prata med ngn.

Men jag har tvättat, lagat mat, diskat och grejat idag + träffade en kompis med hennes son en sväng på stan. Vi skulle först ha åkt till mariebergsskogen men regnet har liksom hängt i luften så det blev inget, inge kul att gå där i regnet. Sen har jag hunnit vila oxå, är så himla trött, pollen-allergin som spökar + att när jag äter pollen medicin så blir jag så trött oxå, sen ibland kan jag faktiskt erkänn att det är lite tråkigt att vara ledig, behövligt ja, men inte så kul alla gånger. SÅ idag har det varit en sån där dag när jag hellre hade gått till jobbet, kanske därför jag helst vill jobba 100% :)

Nu kollar jag på "morden i midsomer", har inte riktigt fått kläm på den serien men den verkar bra + att jag frossar jordgubbar, SÅ gott. Tur att det är nyttigt ;).

Ha en fortsatt bra onsdag kväll!

Puss och Kram
Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar