söndag 7 juli 2013

En dag utan måsten!

Sista dagen innan det är dags för jobb igen. Har varit ledig 2 veckor och det var riktigt skönt men jag ska vara ärlig och säga att jag tycker det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet :).

Idag är det en sån där dag utan måsten, jag har tom stängt av ljudet på telefonen, det händer väl ALDRIG men det är skönt. Jag ska bara va, ta mig en cykeltur, kanske ta en fika ngn stans. Hade tänkt ta båt-bussen men de gick inte på så bra tider tyckte jag. Vi får se vart cykeln bär mig.

Har varit i Västerås och firat mitt gudbarn som fyller år på tisdag, han har ju även blivit storebror till en söt liten kille. Helt sjukt att hon är 2-barns mamma, fantastiskt helt enkelt, önskar dock att jag var i samma sits. Men försöker inte att tänka på det, för då blir jag bara ledsen.

Dags att göra lite nytta!

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar