onsdag 31 juli 2013

Krogen i alla ära MEN!

Min viktresa fortsätter och idag fick jag ett glatt besked, det har gått neråt trots 2 veckor semester. jag var helt 100 på att jag hade gått upp och kände väl att gör jag det så får det vara så, men det hade jag inte. Så nu är det bara att fortsätta kämpa, det har ju gett bra resultat hittills så det är bara att fortsätta.

I helgen har jag varit ute med Denise, det var trevligt, vi var på Pitchers och käkade och sen gick vi hem till henne och sen gick vi ut igen...Nog för att jag gillar att gå ut på krogen osv men ändå inte. Uppskattar mer att sitta och ta ett glas och ta kvällen som den kommer, att det inte gör att man åker hem kl elva. Nu de senaste gångerna jag varit ute har jag oxå tagit det väldigt lugnt, man har liksom tyckt att alla andra är jättefulla och beter sig konstigt osv. Och det är väl då man känt att detta kan jag nästan vara utan. Det är ju oxå roligare att gå ut på sommaren än vinter iofs, så man får väl passa på innan man går i ide :)

Ja jag vet inte...Antar väl oxå att prinsen inte finns på krogen heller, jag lyckades med det en gång så chansen att det händer igen är nog inte så stor men man ska inte säga inte :)

Kramar Jossan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar