måndag 18 januari 2010

Helgen som gick fort

Nu är det måndag igen. Gud va veckorna går fort, de liksom bara springer iväg.

Kören har varit på Scala o sjungit, det var riktigt riktigt roligt. O det blev mycket lyckat också ska jag säga. Vi har 2 föreställningar kvar, onsdag och på fredag.
Vi har ju även fått en varsin gratisbiljett så man får nog ta sig iväg och se cabaryn, nu fick vi i och för sig sitta bakom scenen och kolla in föreställningen på en tv men det är ju inte samma sak ändå.

Ska se till o komma iväg och ta spruta i veckan nu också, men idag var jag så jäkla trött, kom hem runt tre i natt. Har spenderat den hos ... och han skulle iväg o jobba i norge och körde hem mig. Visserligen fick jag stanna kvar om jag hade velat, han sa de, men jag kände att jag vill hem. Så där är allt sig likt på något sätt. Jag vet att jag måste sluta eller verkligen ställa honom mot väggen. Oh, det är inte så jäkla lätt alla gånger.

I veckan blir det jobb, sång. Förhoppningsvis sälja lite hudvårdsprodukter som jag börjat med. Hoppas att folk vill titta och köpa :o)

Kramar!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för hudvårdsprodukter du börjat sälja?

    SvaraRadera
  2. Det är från Mary Kay :o). Om du känner till de :o)

    SvaraRadera