tisdag 12 januari 2010

Älskar att sjunga :o)

Idag jag har jobbat dag, det var roligt...Gå upp i tid för en gångs skulle. Det är lite jobbigt när man börjar halv två på dagarna, lätt att vända dygnet, o jag kommer aldrig i säng när jag ska heller. Så idag ringde kl 07.00, det kändes lite så där faktiskt men det gick.

Idag har jag även varit på kör, vi hade en extra övning idag. Våran kör ska nämligen vara med i "Cabary" på Scala och våran kör har premiär på lördag. Det ska bli riktigt riktigt roligt faktiskt. Har verkligen saknat sången, älskar ju att sjunga och fortfarande drömmer jag ju om att få stå på en scen och sjunga. Drömmen vore ju att få sjunga med Carola :D

Jag har tyvärr fått avsäga mig ridningen, har tyvärr inte råd och det gör ont för jag gillade verkligen att rida. Men nu när ekonomin är som den är så får man prioritera andra saker.

Hoppas jag möter en rik karl, hihihi.

På karl-fronten är det samma som förrut. Nu har vi inte hörts på ett tag och det gör lite ont för jag saknar honom av någon jäkla konstig anlednig. Vi var visserligen på bio i söndags men fortfarande så vet jag inte hur det blir alls. Känns som om han är lite avståndstagande och jag kan inte sätta fingret på varför. Han kanske har träffat någon eller så är det något annat. Kanske ska fråga vad det är, för jag känner mer och mer att jag behöver kanske ett avslut på hela våran historia för jag vet inte om jag orkar. Vill ju återigen träffa ngn som vill ha MIG och inte velar fram o tillbaka.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar