måndag 21 december 2009

Året som gått

Hittade denna på en kompis blogg o tänkte fylla i den jag med....
2009
gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Nej, jag tror inte de

- höll du några av dina nyårslöften? Hade inget för iår

- blev någon av dina vänner förälder i år? Ja

- vilket datum kommer du alltid att minnas i år? 4 december på gott o ont...

- vad var din största framgång 2009? Att äntligen släppa exet o gå vidare

- största misstaget? Att lita på s.k "vänner"

- har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit

- bästa köpet? Oj då har mkt som jag har köpt...

- vad spenderade du mest pengar på? Mina syskonbarn

- gjorde någonting dig riktigt glad? Fått reda på att nära vänner ska ha barn

- gjorde någonting dig riktigt ledsen? Ja.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? It´s in the rain med Enya

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har nog varit ledsnare iår

- vad önskar du att du gjort mer? Brytt mig mer om mig själv o vad jag vill. Vara mer ärlig...

- blev du kär i år? Ja, tyvärr får jag nog säga

- favoritprogram på tv i år? Oj, finns mkt jag ser på tv

- bästa boken du läste i år? Har läst ngr stycken men ingen direkt som är sådär wow...

- vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade med nära och kära.

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Att fått kärleken besvarad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar